Mô tả công việc

Chức danh: Brand Experience Specialist – CRM & Ecom – Operations & Projects

Bộ phận: Phát triển Kinh Doanh & Trải nghiệm Thương hiệu

Báo cáo với: BX Assistant Manager - CRM & E-com - Operations

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Job Purpose:

  • This role offers an opportunity to play a key role in both customer relationship management (CRM) and e-commerce development. You will be responsible for managing our CRM dashboard to cultivate CK Club member loyalty and managing the e-commerce platform to grow our online delivery service (CK GO).

Job accountabilities:

  1. CRM
  • Manage the CRM dashboard, monitor & ensure the campaign operates correctly & smoothly
  • Implement engaging campaigns for CK Club members, including deals, surveys, and games.
  • Provide exceptional customer service, resolving any issues that may arise.
  • Analyse customer data and system capabilities to generate insights for the planning team.
  • Secure licenses (when required) to conduct CRM campaigns.
  • Assist in organizing promotional events to attract new customers.
  1. E-COMMERCE
  • Oversee the management and operation of the CK GO platform.
  • Collaborate with partners and internal departments to maintain consistent and accurate representation of the Circle K menu on e-commerce platforms.
  • Build and maintain positive relationships with existing e-commerce partners.
  • Develop and execute effective communication strategies to promote e-commerce services, with a focus on CK GO.
  • Lead and manage co-marketing campaigns with platform partners and product suppliers.
  1. OTHERS
  • Conduct market research and competitor analysis to stay informed of industry trends.
  • Compose reports on campaign performance and business activities.
  • Collaborate with line managers to enhance Circle K’s CRM and e-commerce platforms, aligning with strategic goals.

Job Requirements:

  • Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
  • 1-2 years of experience in a relevant field. Project management experience is a plus.
  • Good communication skills, written and verbal, in both Vietnamese and English, and a strong customer-oriented approach.
  • Proficient in technology and comfortable navigating various software programs.
  • Strong attention to detail and a commitment to accuracy.
  • Creativity and ability to develop new ideas.
  • Positive attitude, problem-solving skills, and strong work ethic with a high level of integrity.

Anh/chị quan tâm hoặc muốn giới thiệu ứng viên, vui lòng liên hệ trực tiếp phòng Tuyển Dụng & Đối Tác Nhân Sự bộ phận mình để được hỗ trợ hoặc thông qua email: [email protected]

Vị trí đang tuyển dụng

Chức danh Bộ phận Địa điểm làm việc Ngày hết hạn
Personal Assistant to Corporate Affairs Director Corporate Affairs Hồ Chí Minh
Customer Services Staff Corporate Affairs Hồ Chí Minh
Legal Manager Corporate Legal Hồ Chí Minh
Site Research Specialist Store & Franchise Development Hồ Chí Minh
Category Staff Ngành Hàng Hà Nội
Quality Assurance Specialist Ngành Hàng Hồ Chí Minh
Accounting Staff – Invoice Matching Finance Hồ Chí Minh
Accounting Staff – Account Payable Finance Hồ Chí Minh
Data Support Supervisor Ngành Hàng Hồ Chí Minh
Brand Experience Manager (Trade & Communication) Business Development & Brand Experience Hồ Chí Minh

Chức danh

Personal Assistant to Corporate Affairs Director

Bộ phận: Corporate Affairs

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Customer Services Staff

Bộ phận: Corporate Affairs

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Legal Manager

Bộ phận: Corporate Legal

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Site Research Specialist

Bộ phận: Store & Franchise Development

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Category Staff

Bộ phận: Ngành Hàng

Địa điểm làm việc: Hà Nội

Ngày hết hạn:

Quality Assurance Specialist

Bộ phận: Ngành Hàng

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Accounting Staff – Invoice Matching

Bộ phận: Finance

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Accounting Staff – Account Payable

Bộ phận: Finance

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Data Support Supervisor

Bộ phận: Ngành Hàng

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn:

Brand Experience Manager (Trade & Communication)

Bộ phận: Business Development & Brand Experience

Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Ngày hết hạn: