• Nhận tin tức, sự kiện & khuyến mãi.

      Email đăng ký thành công.
    • VN EN
Home
  • NHÂN VIÊN BÁN HÀNG COFFEE TẠI CỬA HÀNG TIỆN LỢI CIRCLE K VIỆT NAM
  • Category Supervisor - Purchasing Supervisor
  • Senior Category Assistant
  • Senior Designer
  • Category Manager Non-Food
  • Area Manager
  • Nhân Viên Bán Hàng
  • Quản Lý Cửa Hàng
Nghề Nghiệp

Trong hơn 6 năm hoạt động, Circle K Việt Nam luôn phấn đấu trở thành nơi mua sắm và làm việc tốt nhất. Đối với khách hàng, điều đó có nghĩa là dịch vụ nhanh chóng, thân thiện, và một trải nghiệm mua sắm chất lượng mỗi khi họ ghé thăm một trong các cửa hàng của chúng tôi. Đối với nhân viên, điều đó có nghĩa là cung cấp một môi trường làm việc năng động, lợi ích toàn diện, và cơ hội phát triển nghề nghiệp. Cho dù làm việc tại cửa hàng, đi bên ngoài hay tại văn phòng, tất cả mọi người đều đóng một vai trò thiết yếu trong sự thành công của công ty.

hội cho tất cả mọi người thể hiện tài năng, nguyện vọng và cam kết. Chúng tôi cung cấp cho bạn một môi trường làm việc chuyên nghiệp trong ngành công nghiệp bán lẻ năng động với đầy đủ những thách thức cũng như cơ hội.

Để tìm hiểu thêm về các cơ hội nghề nghiệp tại Circle K Việt Nam, xin vui lòng gọi điện thoại số (08) 3940 8345 - Số máy nhánh: 113, 115 hoặc gửi email đến Phòng Nhân Sự - Bộ phận Tuyển dụng :recruit@circlek.com.vn

 


NHÂN VIÊN BÁN HÀNG COFFEE TẠI CỬA HÀNG TIỆN LỢI CIRCLE K VIỆT NAM

TUYỂN GẤP : NHÂN VIÊN BÁN HÀNG (COFFEE) TẠI CỬA HÀNG TIỆN LỢI CIRCLE K VIETNAM


SỐ LƯỢNG : 10 người

Mô tả công việc
- Trực tiếp pha chế và phục vụ Coffee cho khách.
- Dọn dẹp, sắp xếp hàng hóa, giữ vệ sinh nơi làm việc, đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm.
- Địa điểm làm việc: 45 Lý Tự Trọng - Quận 1 (Vincom B) ; Khu vực PMH –Quận 7
* Thời gian làm việc xoay ca 6 ngày/tuần: ( Ca 1: 6h-14h; Ca 2: 14h-22h; Ca 3: 22h – 6h)
 Điều kiện
+ Tốt nghiệp PTTH trở lên. Biết vi tính, giao tiếp tiếng anh cơ bản
+ Có sức khỏe tốt,  chịu khó, yêu thích công việc bán hàng coffee
+ Biết sử dụng máy pha coffee và có kinh nghiệm pha chế
Quyền lợi:
- Được tham gia đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo luật định, lương tháng 13 sau khi ký HDLD chính thức
- Thưởng theo hiệu quả hoàn thành công việc
- Nhiều cơ hội thăng tiến, đào tạo chuyên nghiệp
Hồ sơ gồm:
-   Đơn xin việc
-   Giấy khám sức khỏe trong vòng 6 tháng
-   Hộ khẩu, CMND, bằng cấp có công chứng
-   Sơ yếu lý lịch xác nhận của địa phương.
 
Ứng viên quan tâm vui lòng liên hệ:
Phòng Nhân sự - CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ
Đ/C: 25 Tôn Đản, phường 13, Quận 4, TP.HCM  
ĐT: 08 3940.8345 (Ext:115)                   
Email: recruit@circlek.com.vn

 

Category Supervisor - Purchasing Supervisor

     Job Title:               Category Supervisor / Purchasing Supervisor
     Report to:             Category Manager
    I.        Job accountabilities:
·         Develop standardized purchasing specifications and requirements.
·
         Periodically prepare sales reports with analysis of category performance, identify trends, and recommend actions.
·
         Prepare sales forecasts.
·
         Bases on analysis, review the product assortment, recommend changes and modify the competitive product range to meet customers’ needs.
·
         Processes requisitions by verifying bids, costs, documentation and authorization.
·
         Conduct market intelligence (competitions tracking) in terms of price, assortment and promotions.
·
         Project and measure category sales and gross profit results by developing and maintaining records of item cost, retail and gross margin dollars.
·
         Arrange goods delivery to stores by scheduling with suppliers.
·
         Co-operate with accounting team to follow up credit-related matters; with operations team to update the nearly expired products & propose solutions.
·
         Space management: develop plan-o-grams and implementation follow up
·
         Promotion planning and execution follow up
·
         Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
·
         Periodically analysis of the market, industry, competitors and customer trends then come up with initiatives in terms of product assortment, service, promotion and pricing.
·
         Follow up the execution new opening stores checklist on time base on the opening schedule.
·
         Conduct real estate market research.
   II.        Job Requirements:
·         Bachelor’s degree in business or related field preferred.
·
         Minimum 3 years experience in category management, purchasing, merchandising, marketing or related field. Retail knowledge is an advantage.
·
         Good command of English
·
         Must be computer literate in Word and Excel.
·
         Quick learning and Can Do attitude
·
         Outstanding communication skills
·
         Able to work independently, possess a high level of responsibility and commitment.
·
         Local Vietnamese.
Other information :
-       Working Location: 25 Ton Dan, District 4, HCM
-       Working time: 8:30-17:30; Monday to Friday
-       Health care
-       Annual leave: 15 days
-       13th month Salary
          To learn more about career opportunities with Circle K Vietnam, please call 08.3940 8345 (Ext: 113
           Contact: Ms. Loan  -  Human Resource Department, email: 
loan.tongthi@circlek.com.vn

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Senior Category Assistant

Job title:                Senior Category Assistant

Department:        Merchandising Department

Reports to:           Category Manager            

I.        Job accountabilities;

       ·         Data maintaining on system: New item listing & delisting; Vendor information ; Product price and cost; Set promotion on system;
·         Support to implement monthly Circle K Promotion/ products on Leaflet/Poster:
·         Follow up price changing;
·         Work with suppliers: Send purchase orders daily to suppliers following Operations’ request which have been reviewed and approved by Category Manager (SAP system) if any. Follow up with Suppliers for on time delivery and ensure stock availability for stores.
·         Problem Solving relating Store Issues;
·         Develop planogram of goods by stores on excel file and update planogram when new listing/delisting; new store opening, store remodel, store re-layout.
·         Support to New store opening: in displaying at new stores before opening; Together with Category Manager to make sure stock delivered.
·         Admin Work: On behalf of Category Supervisor/Deputy Manager if assigned periodically to send Bulletin after consolidating the whole M&M team to stores; Prepare the contract/trading term; Update the master list; In charge of filing the hard copy of all contracts.

II.        Job Requirements:

        ·         Bachelor’s degree in business or related field preferred.
·         Minimum 1 years of experience in category management, merchandising, trade marketing or related field. Food service and/or retail knowledge is an advantage.
·         Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.
·         Detailed, passionate, good interpersonal skills, resourceful with positive working attitude.
·         High level of integrity & responsibility.
·         Must be computer literate in Word, Power Point and excellent in Excel.
·         Proficient in spoken and written English. 

Other information :

-       Working Location: 25 Ton Dan, District 4, HCM

-       Working time: 8:30-17:30; Monday to Friday

-       Health care

-       Annual leave: 15 days

-       13th month Salary

To learn more about career opportunities with Circle K Vietnam, please call 08.3940 8345 (Ext: 113)

Contact: Ms. Loan  -  Human Resource Department, email: loan.tongthi@circlek.com.vn

 

 

Senior Designer

Job Title:               Senior Designer

Report to:             Head of Design

Dept:                      Merchandising Department

Job responsibilities:

·         Developing creative programs and design concepts that meet the business objectives of the organization and Brand Strategy.

·         Supervising the sign off of marketing literature and campaigns, liaising with legal and compliance personnel, ensuring the designs and messages meet the company brand and regulatory guidelines.

·         Working on POSM designs for Sales, Marketing and PR activities to produce an effective advertising campaign.

·         Working with internal teams to generate ideas for pitching and proposals

·         Managing team members.

·         Supervising and inspiring the creative team of vendor partners; generate multiple concepts for a campaign or project.

Job specification

·         Degree in Graphic Design/ Fine Arts

·         At least 3 year experience in Graphic design as Team Leader.

·         Management skills.

·         Experience in using graphic software as Adode Photoshop, Illustrator, 3D Max, Corel Draw..

·         Experience with laying out and designing text and graphics (experience in retail is more preferable).

·         Able to offer creative design solutions.

·         Fluent in computer skills (Microsoft Word, Excel, and Outlook Express)

·         Able to communicate in Vietnamese and English (spoken & written)

·         Well-organized, able to multiple tasks and meet aggressive deadlines

·         Professional, positive and pro-active at all times

·         Willing to work overtime and during weekend

·         Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment.

·         Team spirit with cooperative & positive working attitude.

·         Able to use MAC.

To learn more about career opportunities with Circle K Vietnam, please call 08.3940 8345 (Ext: 113)

Contact: Ms. Loan  -  Human Resource Department, email: loan.tongthi@circlek.com.vn

 

Category Manager Non-Food

Job Title:               Category Manager

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

 

Essential Job Functions

 

 

1.     Periodically prepare sales reports with analysis of category performance, identify trends, and recommend actions.

 

2.     Periodically analysis of the market, industry, competitors and customer trends then come up with new initiatives/strategies in terms of product assortment, service, promotion and pricing.

 

3.     Base on the data analysis, review the product assortment, modify the competitive product range, search for new products, product replacement periodically to meet customers’ needs.

 

4.     Manage and handle suppliers on business opportunities, issues and strategic cooperation.

 

5.     Project and measure category sales and gross profit results by developing and maintaining records of item cost, retail and gross margin dollars.

 

6.     Manage the category team to make sure the smooth run of goods ordering, delivering and suppliers’ out of stock controlling.

 

7.     Space management: make sure the plan-o-grams are updated periodically and effectively applied.

 

8.     Processes requisitions by verifying bids, costs, documentation and authorization. Search for new & more effective suppliers from time to time.

 

9.     Monthly promotion planning and execution follow up with analysis.

 

10.   Manage the category team to support the new opening stores on time base on the opening schedule.

 

11.   Manage and support the stores to follow CK category guidelines (e.g. plan-o-grams, pricing, product assortment, ordering, new products….) and effectively run.

 

 

QUALIFICATIONS:

 

1.      Bachelor’s degree in business or related field preferred. Master degree or overseas education is an advantage.

 

2.      Minimum 5 years experience in category management, merchandising, marketing or related field. Retail knowledge is an advantage.

 

3.      Must be computer literate in Word, Power Point and excellent in Excel.

 

4.      High level of integrity, details, decisive, responsibility and commitment. Able to work independently and in a team.

 

5.      Good at VN& EN communications skills

Area Manager

Job title:          Area Manager

Department:    Operations

Reports to:      Operations Manager            

     I.            Essential Job Functions :

·        Ensures market competitiveness by monitoring and evaluating competitor’s pricing activities; administering and analyzing market surveys, estimating sales volume; preparing forecasts; making adjustments.

·        Reduces operating costs by monitoring annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; determining profitable service.

·        Evaluates financial status by reviewing cash/over reports, inventory shortages, repair and maintenance expenses, supply expenses, gasoline and grocery sales, profit margins.

·        Develop and implement promotional campaigns by coordinating with merchandising department and external vendors; monitoring presentation and execution.

·        Maintains external vendor relations by providing direction, guidance and information; resolving issues.

·        Provides information to employees by reporting business results, trends and opportunities; competitive information; changes in policies and procedures; information on new programs; information from corporate office.

·        Maintains stores by conducting inspections to ensure the facility is clean and in good repair, evaluating inventory levels, merchandising; auditing paperwork and reports.

·        Serves customers by establishing critical service factors; maintaining quality and service and operations; anticipating trends; developing and implementing systems and resources; assessing results.

·        Increases management’s effectiveness by communicating job expectations; coaching, counseling and disciplining managers; communicating values, strategies and objectives; planning, monitoring and appraising job results; foster a climate conducive for offering information and opinions; developing personal growth opportunities.

·        Protects employees, customers and company assets by maintaining a safe and secure work environment; establishing and enforcing safety practices; providing safety communications and training.

·        Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

·        Support for other ad hoc duties.

   II.            Job Requirements:

·        Male/Female, over 30 years old is preferred.

·        Bachelor’s degree in business, sales, marketing merchandising or related field preferred.

·        Requires 5 years experience working in FMCG, retail, supermarket or convenience store industries; 3-year experience in similar position.

·        Have leadership skill, management skill, planning skill, inventory and merchandising.

·        Be proficient in Word and Excel, Power point

·        Communicate good in English

Be available for traveling

 Other information :

-       Working Location: 25 Ton Dan, District 4, HCM

-       Working time: Monday to Saturday

-       Incentive

-       Health care

-       Annual leave: 15 days

-       13th month Salary

To learn more about career opportunities with Circle K Vietnam, please call 08.3940 8345 (Ext:113)

Contact: Ms. Loan  -  Human Resource Department, email:loan.tongthi@circlek.com.vn

 

Nhân Viên Bán Hàng

Nhân Viên Bán Hàng

* Mô tả chi tiết công việc:

-       Sắp xếp, vệ sinh hàng hóa tại cửa hàng

-       Kiểm tra số lượng, hạn sử dụng của hàng hóa và trưng bày theo đúng tiêu chuẩn công ty yêu cầu

-       Giao dịch bán hàng đúng theo quy định

-       Tiến hành giao nhận, chuyển, kiểm tra hàng hóa giữa các cửa hàng thuộc hệ thống của công ty khi cần thiết

-       Báo cáo công việc theo yêu cầu của cấp trên

-       Chi tiết công việc sẽ được trao đổi thêm khi phỏng vấn trực tiếp.

* Quyền lợi:

-       Lương hấp dẫn, cạnh tranh.

-       Được tham gia đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo luật định.

-       Lương tháng 13 + Thưởng theo hiệu quả hoàn thành công việc (theo Doanh số cửa hàng).

-       Phụ cấp ca 3.

-       Nhiều cơ hội thăng chức trong năm, cơ hội được đào tạo chuyên nghiệp.

-       Mỗi năm xét duyệt tăng lương.

* Làm việc tại các cửa hàng trong khu vực TP.HCM

Làm việc theo ca (8 tiếng/ngày, 6 ngày/tuần):

+ Ca 1: Từ 6h – 14h

+ Ca 2: Từ 14h – 22h

+ Ca 3: Từ 22h – 6h

(ưu tiên ứng viên có thể làm xoay ca)

* Điều Kiện:

·      Tốt nghiệp THPT trở lên.

·      Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực liên quan.

·      Thái độ làm việc tích cực, tỉ mỉ, cẩn thận, khả năng giao tiếp và phục vụ khách hàng tốt.

·      Có thể làm việc độc lập hoặc theo nhóm và có tinh thần trách nhiệm cao.

·      Trung thực, nhiệt tình, năng động, có khả năng làm việc lâu dài.

·      Biết sử dụng thành thạo Tin học văn phòng và Anh văn cơ bản.

*  Hồ Sơ Xin Việc gồm:

1.     Đơn xin việc

2.     Giấy khám sức khỏe trong vòng 6 tháng

3.     Hộ khẩu, CMND, bằng cấp (bản sao công chứng không quá 6 tháng)

4.     Sơ yếu lý lịch xác nhận của địa phương.

THÔNG TIN LIÊN HỆ:

Ứng viên quan tâm vui lòng nộp hồ sơ trực tuyến qua email hay trực tiếp đến Công ty TNHH Vòng Tròn Đỏ:

+ Văn Phòng TP.HCM

Phòng Nhân Sự - Bộ Phận Tuyển Dụng

Địa chỉ: 25 Tôn Đản, Phường 13, Quận 4, TP.HCM

Người liên hệ: Ms. Loan  

ĐT: 08 3940.8345 (Ext:113 hoặc 115)                   

Email: recruit@circlek.com.vn hoặc loan.tongthi@circlek.com.vn

+ Chi Nhánh Hà Nội
Phòng Nhân sự 

Địa chỉ: Số 9-1E Khu đô thị Trung Yên, phường Trung Hòa, quận Cầu Giấy, Hà Nội.

Người liên hệ: Ms. Trang

Email: trang.phamthu@circlek.com.vn

Quản Lý Cửa Hàng

Quản Lý Cửa Hàng

 

* Mô tả chi tiết công việc:

- Quản lý nhân sự cửa hàng: tuyển dụng, đào tạo, chấm công...

- Báo cáo tình hình kinh doanh, đề xuất các giải pháp phát triển.

- Điều hành việc kinh doanh tại cửa hàng.

- Sắp xếp, trưng bày sản phẩm, quản lý hàng hóa của cửa hàng.

- Các công việc khác theo sự phân công của cấp trên.

* Quyền lợi:

- Lương hấp dẫn, cạnh tranh.

- Làm việc giờ hành chính, từ thứ 2 đến thứ 7.

- Được tham gia đầy đủ các chế độ bảo hiểm theo luật định. 

- Lương tháng 13 + Thưởng theo hiệu quả hoàn thành công việc (theo Doanh số cửa hàng).

- Nhiều cơ hội thăng chức trong năm, cơ hội được đào tạo chuyên nghiệp.

- Mỗi năm xét duyệt tăng lương.

- Được hưởng ngày phép hàng tháng

- Sẽ được đào tạo chuyên môn trong quá trình thử việc (từ 1 đến 2 tháng)

- Mức lương cơ bản + phụ cấp + Doanh số + các chế độ khác (Bảo hiểm Sức khỏe).

* Điều Kiện:

·      Trình độ học vấn: Tốt nghiệp trung cấp trở lên

·      Mức kinh nghiệm: 1-2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương, trong lĩnh vực bán lẻ, lĩnh vực hàng tiêu dùng nhanh là một lợi thế.

·      Kỹ năng: giám sát, giao tiếp, giải quyết vấn đề tốt.

·      Chủ động trong công việc, có tinh thần trách nhiệm, cẩn thận..

·      Có khả năng chịu áp lực công việc tốt.

·      Biết sử dụng thành thạo Tin học văn phòng và Anh văn căn bản.

*  Hồ Sơ Xin Việc gồm:

1.     Đơn xin việc

2.     Giấy khám sức khỏe trong vòng 6 tháng

3.     Hộ khẩu, CMND, bằng cấp (bản sao công chứng không quá 6 tháng)

4.     Sơ yếu lý lịch có xác nhận của địa phương.

THÔNG TIN LIÊN HỆ:

Ứng viên quan tâm vui lòng nộp hồ sơ trực tuyến qua email hay trực tiếp đến Công ty TNHH Vòng Tròn Đỏ:

+ Văn Phòng TP.HCM

Phòng Nhân Sự - Bộ Phận Tuyển Dụng

Địa chỉ: 25 Tôn Đản, Phường 13, Quận 4, TP.HCM

Người liên hệ: Ms. Loan  

ĐT: 08 3940.8345 (Ext:113 hoặc 115)                   

Email: recruit@circlek.com.vn hoặc loan.tongthi@circlek.com.vn

+ Chi Nhánh Hà Nội
Phòng Nhân sự 

Địa chỉ: Số 9-1E Khu đô thị Trung Yên, phường Trung Hòa, quận Cầu Giấy, Hà Nội.

Người liên hệ: Ms. Trang

Email: trang.phamthu@circlek.com.vn